dimarts, 12 de maig de 2015

Simi Valley, Califòrnia


I'm just another animal in the woods, reliving a shadow, finding the words that got left behind: ecosystem, orthodontist, playground.
De les paraules

Que em llegeixen de Simi Valley, Califòrnia, m'informa el Life Traffic Feed del blog. I només perquè és als Estats Units em véns al cap, tu i els teus rínxols que tornaven a tapar-te els ulls l'últim dia que et vaig veure. Em véns al cap i em sorprenc somrient i penso potser no m'estàs llegint, potser no m'estàs pensant, però llegeixo Simi Valley, Califòrnia, i em recordo que tornes a campar pels paisatges que estimes --que tornes a casa--, i somric i em puja per l'esquena el calfred --més càlid que fred-- de les estones amb tu, de les converses, de les cerveses, de les cigarretes índies, de les abraçades que ho recomponen tot, de les carícies al clatell perquè sí (per què no?), de les xafarderies a tres entre el riure fluix i la catarsi que ens permet, per una estona, riure'ns també de les nostres vides petites i boniques, petites i intenses, petites i immenses. Llegeixo Simi Valley, Califòrnia, que vés a saber si és gaire lluny d'on pares tu aquests dies, però és enllà del mar, al país que forma part del teu "lado de Allá", i m'agafen simplement aquestes ganes d'escriure't, aquestes ganes de dir-te que del teu "lado de Acá" tenim moltes ganes de tornar a tenir el teu somriure a prop, els teus rínxols a prop, les teves paraules a frec.

6 comentaris:

M. Roser ha dit...

DE vegades unes quantes paraules ens porten bells records i ens agradaria reviure aquells moments...
Bon vespre.

novesflors ha dit...

Bons records, desitjos i esperances.

...iescaig ha dit...

el bàlsam de la paraula
;)

Anònim ha dit...

Espero sempre amb interés les reflexions del teu post. Gràcies per ser-hi

Anònim ha dit...



*

desigs de mar
a una i altra banda:
senyals de vida

*

Anònim ha dit...

Ya no te espero,
ya estoy regresando solo,
de los tiempos venideros,
ya he besado cada plomo
con que mato y con que muero,
ya se cuándo, quién y cómo