dilluns, 9 de maig de 2011

s'accelera el temps

S'accelera el temps ara que voldria que cada segon s'estirés fins a l'infinit per assaborir maig. Cremar-me amb el primer sol a la platja de Vilanova xerrant amb els germans mentre em distrec un moment per mirar-te passejar vora l'aigua amb el nebot, que tenia tanta por del mar i ara saltironeja content mullant-se els peus mentre t'agafa la mà i et conta coses. M'encantes. No sé on tinc els poemes que vull recitar demà a l'Espai Mallorca. No sé on tinc la targeta de la perruqueria, no sé si tinc temps d'anar a la perruqueria, no sé on he deixat l'agenda. Un ensurt a la bústia, "documentació electoral", però no, no perilla de moment el cap de setmana al sud. Començo una llista de coses pendents per no perdre'm, comprar els bitllets de Menorca, acabar els treballs del màster, fer una rentadora, omplir la nevera, estendre la roba, escombrar, besar-te molt aquest vespre, plegar la roba, no oblidar-me d'ahir, del camí de ronda, de les nebodes que fan volar estels, fer el dinar per demà, no oblidar-me d'abans-d'ahir, una cervesa a la terrassa de l'Horiginal, conxorxes de celestins de pa sucat amb oli, una dona que ens conta com passeja la creativitat entre l'art i la vida i transcendeix el dolor i el salva. S'accelera el temps i no vull que arribi l'estiu sense haver caminat abans amb lentitud per aquesta primavera única.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

tot molt bonic, però NO ET CREMES! Cuida't la pell i protegeix-te :)

jo també vull fer moltes coses aquesta primavera

coralet

la vida té vida pròpia ha dit...

el proper dia, protecció 50! promès! :-)

Anònim ha dit...

hola Sònia! "només" et volia donar l'enhorabona. he llegit alguns dels teus poemes, i m'encanten...dimarts vaig tenir el plaer d'escoltar-te a l'Espai Mallorca, i recitats per tu encara són més bonics. gràcies i svp, continua creant bellesa. una abraçada

la vida té vida pròpia ha dit...

gràcies, va ser un plaer compartir aquella estona amb vosaltres.
una abraçada forta,

sònia

Anònim ha dit...

Enhorabona, Sònia. Ja havia llegit alguns dels teus poemes, i m'encanten. Dimarts et vaig sentir a l'Espai Mallorca i recitats per tu són encara més preciosos. Continua creant bellesa, please! :o)

Sònia Moll ha dit...

Gràcies, va ser un plaer compartir aquella estona de poesia amb vosaltres.
Una abraçada!