dimarts, 2 de febrer de 2010

Males companyies

Amb una presentació de luxe a càrrec de Biel Mesquida i apadrinat per la brillant editora del Club Editor (perdoneu la mala memòria, sóc incapaç de recordar-ne el nom, però no oblido l'exquisidesa amb què articula el discurs i captiva l'auditori ), Marc Cerdó irromp en l'espai literari en llengua catalana amb Males companyies, una novel·la que no deixarà indiferent a ningú. De fet, ja no ha deixat indiferent a ningú. Començant per mi mateixa, que he comès el greu error de cedir a la impaciència i no m'he pogut estar de llegir-ne la primera pàgina: se m'endú a una velocitat de vertigen a través i per sota i per damunt de les línies, i sé ara, irremeiablement, que m'espera una benaurada nit d'insomni.

(A la cua de les signatures, a dos metres de mi, la gran Pepa López. Em prometo que a la tercera anirà la vençuda i li confessaré que des de temps immemorials és per a mi l'actriu (i la dona) més meravellosa dels Països Catalans.)

2 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

L'editora es diu Maria Bohigas i és una gran professional tal com la descrius.
Males companyies ens va acompanyar en el 3r aniversari de la llibreria i en Marc ens va captivar!

la vida té vida pròpia ha dit...

Moltes gràcies, Espolsada. Certament, Maria Bohigas és una gran professional. I la novel·la d'en Marc, una meravella en petit format!
M'ha agradat conèixer aquesta llibreria, si mai torno per Les Franqueses hi passaré.

Una abraçada.